lördag 30 april 2011

Norway

Var i Åre och deltog i Kung Af Skutan som är en av dom sjukaste tävlingar jag deltagit i. Behöver inte gå in på några detaljer men galet roliga dagar i Åre.
Här står Jesper Björnlund och spanar på uppdraget "råtthålet" som är en riktigt platt och oskön klippa.


Less på norksa vägar så stack vi till Trondheim för att hoppa på pensionärstrippen Hurtigrutten. Ett av dom bästa besluten på väldigt länge.
Ganksa otäck resa till Trondheim då ett hundratal självmordbenägna lemmlar var ute på vägarna. Blev en blodig resa.

28 timmar båt mellan Trondheim och Bergen. Anledning till båtturen är att vi skulle på tävling i Röldal.



Matilda Rappaport drömmer om pensionärslivet.


Här står Wille och i smyg lägger sin första Hurtigprutt.


Wille kom in i pensionärs mod direkt och sover middag på däck.





Rundvandring i Bergen.

Pga dåligt uppförande och brist på uppmärksamhet som min gamla mellanstadie lärarinna Pistol-Britt hade sagt så visar jag inga bilder från tävling i Röldal.
Fjärde tävlingen denna vinter och total misär tyvärr.


Väl hemma i Karlskoga mötte min vän Love upp för att bjuda på en moppetur för att lätta mitt humör. Härligt med vänner som ställer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar