tisdag 21 september 2010

Västkusts Surf

Har blåst på ganska bra dom senaste 2 veckorna så har v har surfat en del här på västra sidan. Tyvärr blir man ganska ivrig så fort det närmar sig surf. Så inte en bild har jag tagit tyvärr.
Blev 1500kr fattigare på väg hem från senaste surfet. Då vi precis rullar från Åsa så jagar civilpolisen ikapp oss med blåljus och vinkar intensivt in oss till sidan. Som passagerare tänker jag trist för Gran att åka dit men skönt att det inte var jag denna gång.
Helt fel tankar, som alla vet så var det internationella bilbältesveckan förra veckan och den fick jag smaka på!

Men lite annan vattenaktiviet i Kungälv har jag förevigat.

Gran som inte genomförde vad han lovat i Rikgränsen (allt annat än vinst är pinsamt) visade en grym form på brädan inför vintern.



Behövligt, sommaren är slut bara så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar