torsdag 8 april 2010

Badaskidasola

Varma källor är vad dom kallar detta, pool heter det i sverige. Detta glada gäng var jag där med. bröderna granbom och Ami. Kul som attans var det med varma källor iallafall.




Är i Champoluc Italy, mkt sol kass snö och svårt att hitta grejer att åka.



Willy Wonka


Solbadar efter dagens åkning utanför huset där vi bor. Tur nog stod huset kvar. Magnus Loo tyckte det var läge att koka ägg 2min innan vi ska sticka upp i backen. Blir lite stressad och glömmer gasolplattan på. 3 timmar senare frågar My om Magnus tog med sina ägg. Han inser då att han glömt både äggen och plattan på. Lätt stressad beger sig herrm i äggställning ner för berget och in i bilen hem till huset. Där han möts av ett rökfyllt hus med ägg i hela taket dock inte i brand vilket var mer än skönt.



Så här såg mitt uthopp ut. Alltid härligt att inte se ett skit i uthoppet. Blev inte mer peppad när Filmare Eric frågar om jag har en bra försäkring innan jag ska åka.


Lugano och glass


Toker




Stannade till i Lugano och smaka på glass och våren innan vi åkte vidare mot Engelberg. Sista filmdag i alperna imorgon innan vi sticker hem mot Sverige igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar